RSS

Început….Liteni

17 Jul

De fapt,ar trebui să intitulez articolul…continuare(având în vedere faptul că am început să povestesc despre acest loc “de vis”.

La rugăminţile unui personaj mitologic îndrăgit de toţi şi invidiat pentru înţelepciunea lui, continui mica incursiune pe plaiuri de Belfast-Licheinstein de Iasi. Cum vă spuneam, într-o zi de vară am aterizat şi eu în acele locuri după lungi bătăi de cap cu alesul postului. Înainte să aleg Liteniul am dat năvală cu prietenii şi familia pe la autogară, pe la gară…Cu toate că nu am găsit microbuz care să ducă până acolo am avut încredere în cei ce mi-au zis că directorul încheie un contract cu o firmă de transport şi e rezolvată problema. Satul Ruşi era mai aproape decât Liteniul, dar dacă alegeam postul de acolo cum mai aveam eu ocazia să petrec un an minunat cu Iacomi(care e un om dificil, apropo:D…şi neînţeles de unii)? Cum mai organizam atâtea activităţi împreună? Ce-i drept, de când am plecat i-am cam dus dorul că pe la Dumeşti sunt cam singurul “bobocel”…Dar asta-i viaţa.Peste tot ai parte de avantaje şi dezavantaje.

Munca la Liteni e muncă, frate! Şi vorbesc serios…Nu contează de eşti elev sau profesor(cam aştia munceau pe acolo mai mult).Anul şcolar începe cu multă muncă: curăţenie prin clase, aranjarea planşelor( şi o serie de exerciţii fizice cu ajutorul acestora…aşa, ca să începi în formă şcoala :)) ), măturat,spălat pe jos, spălat geamuri, uşi…şi multe încă. Venită de pe plaiurile Prutului, de la Măcăreşti, mi-a fost mai greu să mă obişnuiesc cu schimbarea…Acolo găseam totul pus la punct la 1 septembrie. Cu toate astea, m-am obişnuit repede. E de apreciat că elevii vin de pe 1 septembrie la şcoala din Liteni şi ajută la treburi(sărăcuţii).

Toate bune şi frumoase….Anul nou începe…Împart frăţeşte cu Minerva elevii de clasa a V-a şi ne punem amândouă pe treabă. Nu prea am avut timp să respirăm…Pe la sfârşitul lui septembrie am mers cu copiii în Iaşi la un concurs de confecţionat zmee. Le-a plăcut foarte mult micuţilor, mai ales că au primit şi premii şi au avut ocazia să îşi folosească talentul şi creativitatea.Ataşez mai jos o serie de fotografii:

Ataşând fotografiile am observat că activitatea a fost pe 12 octombrie. O mică eroare…Tot la începutul anului şcolar ne-am implicat şi într-o activitate propusă de UNICEF şi intitulată “Creează o păpuşă, salvează un copil!”. Atât cadrele didactice, cât şi elevii au confecţionat păpuşi pe care domnul director le-a trimis din partea şcolii în ţările sărace ale lumii(nu că noi nu ne-am încadra tot pe-acolo…comentariu răutăcios:D). Un gest frumos din partea tuturor. Puteţi căsca ochii la fotografiile realizate înainte de împachetarea darurilor.

Drumul până la sfârşit e lung…Voi continua cu postarea unor alte activităţi, înr-un alt material(acesta e prea lung deja-cine o să aibă răbdare să îl citească primeşte o păpuşă…..sau un zmeu:)) )

 
2 Comments

Posted by on July 17, 2010 in Şcoala Liteni 2008-2009

 

2 responses to “Început….Liteni

  1. minerva666

    July 26, 2010 at 1:50 pm

    Vrei să spui ,,un personaj îndrăcit de toţi…”, nu?🙂

     
  2. tarita roxana

    July 26, 2010 at 8:59 pm

    indracit…merge si asa:)) lasa ca si el ii indraceste pe altii:))

     

Leave a Reply

 
