RSS

Profesorii din Liteni îşi fac şi treaba,dar ştiu să se şi distreze

21 Jul

În drum spre Durău

     În fiecare an, la Liteni, se organizează o ieşire cu cadrele didactice. În 2009 această ieşire s-a făcut în Durău. Transportul l-a asigurat domnul director. Noi, cadrele, ne-am plătit doar cazarea şi am cumpărat de mâncare. Am petrecut două zile frumoase pe acele meleaguri.

     Profesorii din Liteni organizează o mulţime de activităţi. Au un merit deosebit pentru că încearcă să le asigure elevilor şcolii cunoaşterea a cât mai multe locuri, trecrea prin cât mai multe experienţe. Acei copii au avut posibilitatea de a socializa, de a ieşi din cochilia lor şi au ajuns să interpreteze roluri în scenete sau să recite fără a avea emoţii, ceea ce e un lucru deosebit.

     După cum spuneam, am mers la Duru în 2009. Am închiriat o cabană, băieţii(puţini la număr-cam 5 cu tot cu şoferul) au făcut grătar, fetele au pregătit masa. S-a dansat, s.a povestit, s-a râs foarte mult. Am avut ocazia să ne cunoaştem pentru că eram destul de multe cadre noi.

     Câte o ieşire de genul acesta este oricând binevenită în orice şcoală din ţară. După atâtea activităţi e bună şi o excursie cu colegii.

Grătărelul

Gaşca mea

 

Şedinţă de machiaj

 

La umbră

 
Leave a comment

Posted by on July 21, 2010 in Şcoala Liteni 2008-2009

 

Leave a Reply

 
