RSS

Vine vara cu drumuri la scoala…

26 Jul

Cred ca nu toata lumea stie faptul ca vacanta profesorilor nu incepe odata cu cea a elevilor si nici inceperea anului scolar nu e pe aceeasi data pentru cele doua categorii.

In 2009, dupa ce s-a incheiat anul scolar am mai mers in activitate la scoala. Noroc ca au venit si copiii, care ne-au ajutat din nou sa mutam plansele in magazie, sa facem un pic de curatenie sau, pe alti colegi, sa aranjeze clasa pentru anul urmator(sa puna parchet).

Dupa ce am terminat de indeplinit sarcinile date de domnul director a inceput distractia. M-am jucat cu copiii veniti, am mai povestit, am ras, ne-am impartasit planurile de vacanta. Mi-am petrecut mai mult timp cu ei stiind ca in anul urmator nu voi mai preda la scoala respectiva. Unii dintre colegi mi-au reprosat ca imi petrec mai mult timp cu elevii decat cu ei. E normal, as spune eu. Ce daca prefer ca in pauza sa stau tot cu elevii? In ora nu am timp sa vorbesc cu ei. Avem lectii de facut. In pauza mai aflu pareri de-ale lor, imi spun diverse lucruri pe care le au pe suflet, etc. De asta m-am facut profesor, sa imi petrec timpul de la scoala cu elevii.  Pot comenta unii cat vor! Nu cred ca ma voi schimba prea curand.

Activitatea mea la Liteni s-a incheiat pe la sfarsitul lunii iunie. Dupa aceasta data am mai ajuns pe acolo prin septembrie pentru a-mi goli dulapul din cancelarie si pentru a revedea copiii. Sper sa ii mai revad in diversele activitati pe care le vom organiza in cadrul parteneriatului Dumesti-Liteni.

Mirela

Mihaita

 
Leave a comment

Posted by on July 26, 2010 in Şcoala Liteni 2008-2009

 

Leave a Reply

 
