RSS

Cerc pedagogic

29 Jul

În primul an de activitate am avut câteva lucruri de învăţat de la colegii care aveau mai multă experienţă decât mine. La fiecare lecţie deschisă la care participam eram numai ochi şi urechi să pot împrumuta şi eu din cunoştinţele lor. 

Ca diriginte am asistat  la  o lecţie deschisă de consiliere şi orientare. Mi-a plăcut organizarea, mi-au plăcut şi copiii care şi-au dat interesul ca activitatea să aibă succes. Tema lecţiei a fost: “Viitorul planetei depinde de noi”. La final am urmărit o scenetă intitulată: “Făt-Frumos când era mic” pregătită de elevii de la clasa a VI-a. Pentru că mi-a plăcut am căutat-o şi eu şi am prezentat-o la serbările elevilor mei.

 
Leave a comment

Posted by on July 29, 2010 in macaresti

 

Leave a Reply

 
