RSS

Un gest frumos de 1 iunie

29 Jul

     Când lucram la Măcăreşti m-am gândit să postez un anunţ pe net cum că adun ajutoare pentru copiii mei de acolo: haine, cărţi, jucării, orice ar avea un copil nevoie. Nu am gândit atunci că aş face de râs satul, că s-ar gândi unii că ar fi un sat de sărăntoci. M-am gândit doar la copii şi la faptul că cineva i-ar putea ajuta.

     Am avut noroc pentru că o tipă care locuia în cămin(atunci locuiam şi eu în unul dintre căminele din Tudor) făcea parte dintr-o organizaţie pe la Facultatea de Chimie. A văzut mesajul meu, m-a contactat şi am mers la ea la facultate unde a avut loc o şedinţă cu toţi membrii organizaţiei. Le-am arătat fotografii cu copiii, le-am vorbit despre ei şi tinerii s-au hotărât să îi ajute.

     A durat ceva timp până au găsit sponsori, însă în final m-au anunţat că vor veni să aducă daruri copiilor pe data de 1 iunie, de ziua lor. Printre sponsori s-au numărat şi cei de la BRD, precum şi o firmă de panificaţie. Din banii adunaţi, tinerii au făcut pachete. M-au întrebat cam ce să le cumpere şi am hotărât să luam următoarele: dulciuri, cornuri, tricouri, şosete, cărţi, ceva rechizite, dar şi zahăr, ulei, alimente destul de scumpe pentru ei. Pentru fete s-au luat şi anumite lucruri personale. Nu mai ştiu tot ce cuprindeau pachetele. Ştiu doar că erau mari. Copiii s-au bucurat. Le-au cărat cu greu acasă. Cei de la Pro Chemis(tinerii de care vorbeam) au adus în jur de 90 de pachete pentru elevii din gimnaziu(eu predam la gimnaziu).

     Vreau să le mulţumesc şi pe această cale pentru ajutorul acordat copiilor şi să le transmit că au fost bucuroşi de daruri, atât ei, cât şi părinţii lor. A doua zi după distribuirea pachetelor mi-au împărtăşit impresiile. Sper să mai găsesc oameni dornici să mă ajute pentru că şi anul acesta am avut o clasă formată din copii ce provin din familii defavorizate. O voi avea şi anul viitor. Cei care vor să le dea o mână de ajutor sunt rugaţi să mă contacteze. Voi posta şi articole şi fotografii cu ei în secţiunea dedicată Şcolii Dumeşti( şcoala la care lucrez în prezent).

 
Leave a comment

Posted by on July 29, 2010 in macaresti

 

Leave a Reply

 
