RSS

Ce am învăţat de la copiii din Măcăreşti…

03 Aug

Primii mei copii, primii mei îngeraşi…sau drăcuşori…Am învăţat multe de la ei şi datorită faptului că eram nouă în învăţământ.

-am învăţat să am răbdare;

-am învăţat să iubesc şi mai mult copiii şi să îi ascult de câte ori simt nevoia să vorbească cu mine;

-am învăţat să fiu tolerantă, dar şi severă, să îi las să îşi spună punctul de vedere şi să îl accept;

-am învăţat să iubesc oamenii din Republica Moldova(aveam elevi care aveau rădăcinile acolo);

-am învăţat să cânt împreună cu copiii şi să muncesc împreună cu ei;

-am învăţat să fiu mai perseverentă şi să îmi doresc din ce în ce mai mult(în special de la fetele de clasa a VII-a);

-am învăţat să zâmbesc chiar şi atunci când îmi este greu şi să îi las pe ceilalţi să îmi aline durerea;

-am învăţat să uit de boală atunci când sunt alături de copii, iar durerea va dispărea imediat;

-am învăţat să respect dorinţele altcuiva, să le preţuiesc, să cred în ţelurile copiilor, să îi sprijin;

-am învăţat să pun interesele lor înaintea propriilor interese;

-am învăţat să lupt pentru ei;

-am învăţat să mă distrez cu ei la grătar chiar şi atunci cânt trebuie să prepari 100 de mici;

-am învăţat că dragostea unui copil pentru profesor este un sentiment unic şi care îţi dă mereu tăria de a continua în ceea ce faci;

-m-am învăţat să fiu iubită necondiţionat( şi astăzi, după 3 ani, mai vorbesc cu unii dintre copii, ne trimitem mesaje sau ne sunăm de sărbători sau când simţim nevoia);

Am învăţat mult mai multe…dar nu totul, pentru că de la fiecare om pe care îl întâlneşti ai ocazia să înveţi câte ceva. Aşa s-a întâmplat şi cu mine pentru că am avut multe de învăţat şi de la copiii de la Liteni…

 
Leave a comment

Posted by on August 3, 2010 in macaresti

 

Leave a Reply

 
