RSS

Inspecţie pentru gradul I

04 Aug

Cât am fost profesor în Liteni am avut ocazia să asist şi la o prezentare a unei lucrări pentru obţinerea gradului didactic I în învăţământ(astfel am văzut şi eu cam ce mă aşteaptă).

Doamna de geografie şi-a susţinut gradul. Am avut nespus de marea plăcere să îl reîntâlnesc atunci pe domnul meu profesor de geografie din liceu, domnul Ipate Dan. M-a recunoscut, m-a lăudat şi mi-a urat succes în activitatea didactică. Pentru mine a fost emoţionant. Nu îl mai văzusem de 3 ani.

Doamna a obţinut nota 10! Felicitări!

 
Leave a comment

Posted by on August 4, 2010 in Şcoala Liteni 2008-2009

 

Leave a Reply

 
