RSS

Banchet Dumeşti

14 Aug

Anul acesta banchetul claselor a VIII-a a avut loc la restaurantul “Casa Universitarilor” din Copou. Pot spune că fiecare copilaş s-a pregătit cum a ştiut el mai bine. Au primit oaspeţii, au dansat şi au cântat alături de formaţia localului, chiar au invitat şi profesorii la dans. Mâncarea a fost bună, distracţia a fost în toi până pe la ora 2. Cu siguranţă nu vor uita prea curând acest moment. Şi nici eu nu o voi face pentru că a fost cel mai frumos banchet la care am participat până acum.

Bravo copiilor şi doamnelor diriginte!

 
3 Comments

Posted by on August 14, 2010 in Şcoala Dumeşti

 

3 responses to “Banchet Dumeşti

  1. Madalina 8-A

    January 2, 2011 at 8:41 pm

    A fost unul dintre cele mai frumoase momente din viata mea si a colegilor mei acum as vrea sa dau timpul inapoi ca sa retraiesc acele momente ^^^^oricum i love all my friends:x:x:x:x:^^^^

     
  2. simona

    February 24, 2011 at 3:34 pm

    asa este mada ckiar a fost ceva frumos si de neuitat!!!!!!!!!!!!!

     
  3. andreea M.C

    March 28, 2011 at 12:40 pm

    asa este fetelor…de-am putea da timpul inapoi…ar fi din nou o bucurie

     

Leave a Reply

 
