RSS

Muncind la sfârşit de săptămână

11 Mar

Astăzi, la ora de dirigenţie, după ce am discutat cu elevii mei despre câteva probleme apărute pe parcursul acestei săptămâni, după ce am consultat catalogul pentru a vedea ce note au mai obţinut, după ce le-am trecut în carnete, am propus elevilor să folosească ultimele cincsprezece minute din oră într-un mod contructiv. Unii şi-au început temele pentru săptămâna viitoare, alţii au ales să citească sau să compună poezii. Toată lumea a muncit si a păstrat liniştea pentru a nu deranja pe cel de lângă el(spre mirarea mea…de obicei le place să vorbească şi uită când ar trebui să mai ia o pauză). Iată câteva imagini!

 
Leave a comment

Posted by on March 11, 2011 in Şcoala Dumeşti

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
