RSS

O întâmplare stranie

19 Mar

Era o zi de toamnă ploioasă, iar părinţii mei au hotărât ca la sfârşitul săptămânii să mergem în vizită la bunicii mei, la ţară. Ei locuiau într-o casă, la marginea unei păduri întunecate.

Când am ajuns la bunici, le-am spus părinţilor că merg în pădure să mă joc. Bunicul m-a avertizat că acolo se petrec lucruri ciudate. Însă eu am crezut că e o glumă şi am hotărât să merg mai departe. În timp ce alergam printre copaci, am ajuns în dreptul unei case părăsite. Am intrat înăuntru şi m-am speriat foarte tare de ceea ce am văzut. În mijlocul ei, atârnat de tavan, era spânzurat un schelet de om. Într-un colţ întunecat, pe o masă, erau aşezate trei capete tăiate. Prin toată încăperea zburau lilieci, iar pe jos erau mulţi şerpi veninoşi. Din spate a apărut un vampir, ce a supt însetat din sângele meu. Am vrut să fug, dar o viperă m-a muşcat de picior.

Am amorţit brusc şi am realizat că devenisem şi eu unul dintre scheleţi.

Dulgheriu Narcis, clasa a V-a A (SAM Dumesti)

 
5 Comments

Posted by on March 19, 2011 in creatii literare ale elevilor

 

Tags: ,

5 responses to “O întâmplare stranie

  1. Cosmin Bordea

    March 19, 2011 at 3:04 pm

    Multumim protv, a1, primatv si toate celelalte posturi de televiziune. Si nu in ultimul rand, multumim paritilor care sunt atat de atenti cu educatia copiilor. Pentru ca Romania va creste prin bun simt si responsabilitate.

     
    • calliope22

      March 19, 2011 at 3:46 pm

      Da…Au de unde se inspira…E o compunere pentru Halloween(pentru ora de limba engleza). In general, nu primesc asa creatii:D

       
  2. Zexion

    March 25, 2012 at 8:57 am

    cine a scris asta le multumesc din toata inima si din tot sufletul meu pt ca am luat 10 :X

     
  3. rebeca

    June 11, 2012 at 5:55 pm

    e cea mai patetica compunere stranie

     
    • calliope22

      June 11, 2012 at 7:01 pm

      Respecta tema..e stranie.Iar tu ai grija la cacofonii…

       

Leave a Reply

 
