RSS

S-a aşternut toamna

23 Mar

A început să se aştearnă peste tot un covor multicolor de frunze uscate.

Vântul şuieră nebun şi goneşte peste mări şi ţări norii cenuşii. Aproape toate păsările aleargă grăbite spre ţările calde. Numai corbii rămân să umple văzduhul de croncănitul lor pesimist şi să atragă frigul. Soarele nu mai are aceeaşi strălucire în priviri, ca în timpul verii.

S-a instalat peste tot satul toamna. Nu numai natura este tristă, mohorâtă, ci şi sufletul meu. Mă aşez aproape de fereastră şi privesc la nebunia de afară. Cu toate neajunsurile ei, toamna îmi inspiră imaginaţie. Îmi oferă o cheie către necunoscutul din inima mea.

Toate anotimpurile au farmecul lor. Fiecare aduce cu el bucurii, neajunsuri, bogăţii. Important este să ştim să ne bucurăm de fiecare în parte.

 

Todiraşcu Alexandra, clasa a VI-a B

 

 
 

Tags:

Leave a Reply

 
